Foto: Roy Beusker

PERSBERICHT Inwoners Hoogerheide winnen samen 100.000 euro bij Postcode Loterij

Een grote verrassing voor veertien deelnemers van de Postcode Loterij die meespelen met postcode 4631 AT (de straat De Eik). Op die postcode is namelijk de Buurt-Ton van 100.000 euro gevallen in de trekking van de Postcode Loterij, zo werd afgelopen zaterdag bekendgemaakt. De winnaars verdelen deze prijs met elkaar.

Afgelopen zaterdag zijn de volgende bedragen gewonnen: 10.000 euro (zes winnaars) en 5.000 euro (acht winnaars). De bedragen lopen uiteen omdat de verdeling van het geldbedrag afhankelijk is van het aantal meespelende loten.

Buurt-Ton

De Buurt-Ton is naast de PostcodeStraatprijs een vaste prijs van de Postcode Loterij die wekelijks bekend wordt gemaakt. De prijs van 100.000 euro wordt verdeeld over het aantal deelnemers in de winnende postcode. De hoogte van het geldbedrag is afhankelijk van het aantal meespelende loten.

Over de Nationale Postcode Loterij

De Postcode Loterij is met de BankGiro Loterij en de VriendenLoterij onderdeel van de Holding Nationale Goede Doelen Loterijen. Het format van de Postcode Loterij is ook actief in Groot-Brittannië, Zweden, Duitsland en Noorwegen. Over de afgelopen vijf jaar zijn de Goede Doelen Loterijen samen met de loterijen in deze landen de derde grootste private geldgever aan goede doelen ter wereld. www.postcodeloterij.nl

Meer berichten